piatok 6. júna 2008

Liek

Po konferencii som zostal mierne nachladnutý (nebojte sa, už som OK) a tak som začal užívať niekoľko liekov – slovenské, nemecké a ekvádorské. Pre istotu naraz.

Slovenské a nemecké (od Mahmuda) boli celkom bežné, ale prekvapila ma medicína od Nube.
Priniesla mi čaj, ktorý bol celkom sladký a chutil ako nejaké bylinky. Na ďalší deň, keď mi Nube opäť pripravila „čaj“ a doniesla mi ho, zaskočila ma Ewina otázka:
Ewa - A vieš z čoho je tá medicína?
Ja - Nemám tušenie
Ewa - Nube Ti to nepovedala? ... (začal som sa báť)
Nube - Ale áno, povedala.
Ja - Čo? Nie, nepovedala!
Nube - Naozaj nie? Hm... No, je zo slimákov.
Ewa - Zo slizu slimákov.
Ja – ČOOO!? Sliz slimákov?
Nasledovala chvíľka ticha a potom ma napadlo - A ako sa to vyrába, myslíte že ich lisujú alebo používajú celé slimáky?
Odpoveď však nikto nevedel, no každopádne mi to celkom pomohlo, čiže ak nabudúce ochoriete, bežte na záhradu a vylisujte si nejakého slimáka :)
******
Poznamka - neskor sme sa o tom rozpravali s Manry, ktora hovorila, ze je to Cinska medicina a vyraba sa to z vajicok slimakov. Tak to uz nechapem vobec. Ale uprimne... je mi to celkom jedno, hlavne, ze to pomohlo :)

Žiadne komentáre:

Nekupuj ale predávaj letenky!

Ako získať lacné letenky?

1.Založ si blog / alebo prevádzkuj vlastnú webstránku
2.Zaregistruj sa zadarmo na Pelikáne 3.Umiestni partnerský odkaz na svoju stránku alebo blog.
4.Klikni na svoj odkaz a získaj províziu za svoju vlastnú letenku
5.Zdieľaj "svoj" link medzi kamošmi (Cez mail, cez FB...) a inkasuj 4-5 Eur za každú predanú letenku.
6.Pelikán ti vyplatí provízie priamo na účet.

Registrácia...

... a ozaj - netreba mať firmu ani živnosť ani nič podobné :)
Posledný tip na záver: Pri vypĺňaní formulára narazíš na Referral ID = je to ID, pod ktorým budeš registrovaný a bude aj v tvojom partnerskom linku = odporúčam teda nedávať do neho svoje meno a pod. (ID ale môže byť hocičo - napr: 98765, abcdefg...)