piatok 2. mája 2008

Prečo Ekvádor?

Prečo som si vybral Ekvádor ako krajinu kde plánujem stráviť viac ako 12 mesiacov? Úprimná odpoveď, aj keď nie je veľmi najlogickejšia, je tá, že to bola celkom náhoda.

Začalo sa to všetko mojím uvažovaním, že ak už mám niekam odísť, nech už je to poriadna zmena. Preto Európa vypadla ako prvá. Navyše dnes, v dobe leteniek za 40€ sa dá cestovať v Európe kamkoľvek.

Začal som sa rozhliadať po aiesec.net–e a hľadať nejaké medzinárodné príležitosti a okrem iného som našiel Hongkong a Ekvádor. Začal som si teda písať s ľuďmi z Ekvádoru a Hongkongu o možnosti byť v národnom vedení týchto krajín. Keďže Ekvádorčania boli oveľa priateľskejší, teda aspoň ako sa to dá posúdiť cez internet sa mi zdali priateľskejší, rozhodol som sa kandidovať do Ekvádoru. Samozrejme, mohol som skúsiť aplikovať do oboch krajín, avšak bolo by to nefér voči jednej z týchto krajín, ak by ma náhodou zvolili do oboch. A tak som celú svoju energiu nasmeroval na Ekvádor.

Pred odchodom som rozmýšľal čo poviem domácim, ktorí sa určite budú pýtať prečo som prišiel do Ekvádoru. Prišiel som na to, čo všetko môžem povedať – kvôli tomu, že majú krásnu prírodu, hory, prales, oceán, Galapágy, pekné ženy, šialené futbalové či kohútie zápasy, indiánske a španielske kolonizačné kultúrne dedičstvo... – ale stále by to bol len výmysel. Je pravda, že všetko uvedené sa v Ekvádore nachádza (aj keď tie pekné ženy, no neviem... o tom možno neskôr :)), pravdou zostane asi to že som si vybral Ekvádor kvôli ľuďom, ktorí so mnou komunikovali pred a počas aplikovania do národného vedenia Ekvádoru.

Čiže čo resp. kto je dôvodom prečo som v Ekvádore?
Ľudia. Otvorení, trošku šialený, mierne hluční, plní energie a optimizmu, emotívni, zábavní a kompletne iní ako my, Európania :)


Žiadne komentáre:

Nekupuj ale predávaj letenky!

Ako získať lacné letenky?

1.Založ si blog / alebo prevádzkuj vlastnú webstránku
2.Zaregistruj sa zadarmo na Pelikáne 3.Umiestni partnerský odkaz na svoju stránku alebo blog.
4.Klikni na svoj odkaz a získaj províziu za svoju vlastnú letenku
5.Zdieľaj "svoj" link medzi kamošmi (Cez mail, cez FB...) a inkasuj 4-5 Eur za každú predanú letenku.
6.Pelikán ti vyplatí provízie priamo na účet.

Registrácia...

... a ozaj - netreba mať firmu ani živnosť ani nič podobné :)
Posledný tip na záver: Pri vypĺňaní formulára narazíš na Referral ID = je to ID, pod ktorým budeš registrovaný a bude aj v tvojom partnerskom linku = odporúčam teda nedávať do neho svoje meno a pod. (ID ale môže byť hocičo - napr: 98765, abcdefg...)