pondelok 8. decembra 2008

Úsmev za dolár

Okrem tradičných predajcov sa občas v autobusoch objavia aj predavači nečakané prekvapenia, predávajúci veľmi divné veci.

Takýmto predavačom bol aj hluchonemý predajca zápisníčka s kalendárikom. Vlastne to bol opäť multi-balíček zápisníčka a pera. Začal vysvetľovať čo a prečo predáva, no nebolo mu moc rozumieť vzhľadom na svoj handicap.

Neplánoval som si nič kúpiť, no povedal som si, že možno mu ten dolár pomôže a mňa nezabije. Kúpil som si teda zápisníček a pero. Zaplatil som a prišlo niečo čo som neočakával. Predavač sa na mňa usmial. Jeho úsmev sa totiž odrážal aj v jeho očiach, ktoré hovorili niečo ako úprimné ďakujem.

Rozbalil som si balíček a otvoril zápisníček. Stránky sú z najtenšieho možného papiera, na ktorý sa asi ťažko niečo napíšem. No a čo. Priestor na vizitku je malý. No a čo. Kalendár je po čínsky. No a čo. Čínsky kalendár je navyše len na tri mesiace. No a čo. Ja som dostal jeden neskutočný úsmev.

Zvláštne. Jeden jediný úsmev, ktorý mi rozsvietil celý deň. Jediný úsmev, na ktorý nikdy nezabudnem. To nebol úsmev za dolár, ale úsmev za milión.

Ďakujem.

1 komentár:

ASTRID povedal(a)...

Pôžička ponuka má zníženú sadzbu
I udeľuje pôžičky záujemcovia o finančnú pomoc. Ide o pôžičky medzi jednotlivými jednoduché podmienky a konkrétne na tento fakt niektoré ustanovenia pre riadny priebeh konania. Môj úroková sadzba počas životnosti úveru je 2 až 4% a splácanie prebieha mesačne Ak kedykoľvek máte záujem, kontaktujte ma. Tu je môj e-mailovú adresu: lucastrid123@gmail.com

Nekupuj ale predávaj letenky!

Ako získať lacné letenky?

1.Založ si blog / alebo prevádzkuj vlastnú webstránku
2.Zaregistruj sa zadarmo na Pelikáne 3.Umiestni partnerský odkaz na svoju stránku alebo blog.
4.Klikni na svoj odkaz a získaj províziu za svoju vlastnú letenku
5.Zdieľaj "svoj" link medzi kamošmi (Cez mail, cez FB...) a inkasuj 4-5 Eur za každú predanú letenku.
6.Pelikán ti vyplatí provízie priamo na účet.

Registrácia...

... a ozaj - netreba mať firmu ani živnosť ani nič podobné :)
Posledný tip na záver: Pri vypĺňaní formulára narazíš na Referral ID = je to ID, pod ktorým budeš registrovaný a bude aj v tvojom partnerskom linku = odporúčam teda nedávať do neho svoje meno a pod. (ID ale môže byť hocičo - napr: 98765, abcdefg...)